perjantai 31. joulukuuta 2010

Tänä vuonna täytän 1 vee!

Hyvää uutta vuotta, karvaturvat! :D

Elämäni eka joulu ja vuoden vaihtuminen koettu. Joulu oli uusien tuoksujen aikaa, kinkku oli henkilökohtainen suosikkini ja maksalaatikko hyvänä kakkosena. Molempia sain maistaakin (tosin maksalooraa ilman rusinoita, muistakaahan hyvät toverit, että ne on meille vaarallisia).. Mamma sanoi, että vain kiltit lapset saa jouluna lahjoja, joten oletin jääväni tyhjin tassuin. Väärässä olin, sain maistuvaisia lahjoja... Kaikki taitaa olla tosin jo syöty, emän kanssa vedetty siankorviakin niin, että navat raikaa.

Hassu juttu muuten tuo pakettien avaaminen, en mä oikein tajunnut, mitä sille käärölle olisi pitänyt tehdä.


Mamma oli käyttänyt uusiomateriaalia paketeissa. :)
Siinä sitten tuijotettiin ja haisteltiin pakettia numero yksi.


Emä sai omasta lahjastaan heti hyvän otteen...

...ja minä sitten mallia katsomalla otin oman luun pureksinnan alle. :)

Kuin äiti ja tytär, eikö vain? ;)

Ja mun ilmeestä voi varmasti päätellä, miten hyvää se oli. Emästä vois muuten viittä vaille kuvitella, että sillä on peukalot, kun se saa niin hyvin pidettyä noi luut sun muut sälät hyppysissään. Ilmankos se saa niin hyvin kaahittua kaikkea kaikkialta.


Vuoden vaihtuminen sujui rauhallisesti, emä vähän murahteli niille paukuille, mitä ulkoa kuului, mutta mä en välittänyt niistä yhtään. Mamma jo epäilee mun olevan kuuro... Mahtaa liittyä epäilyt mun muutenkin valikoivaan kuulooni. Eihän kaikkea aina tarvitse niin kuunnella?? :) Se olisi sitten vuosi 2011. Hyvä vuosi täyttää yksi vee, jibujee! \o/ Enää puoli vuotta synttäreihin, hahaa! Ja ennen mun synttäreitä saan kiusata mammaa, se täyttää tänä vuonna neljännesvuosisadan. Wanaha!

Ei kommentteja: